Nissan-Navara.net banner

C1113 Foutcode op 2009 Navara - ABS DECEL G-Sensor fout

16K views 8 replies 3 participants last post by  Vetallio  
#1 ·
Hallo iedereen,

Ik probeer te vinden waar de Decel G-Sensor zich bevindt op de 2009 Navara, hij zit niet in het midden achter de SRS-regeleenheid. Maakt het deel uit van de SRS-regeleenheid of de ABS-actuator en regeleenheid?

Ik krijg een constante waarde van 1,27G en dit verandert nooit, ongeacht wat ik loskoppel.

Alle hulp of suggesties zijn welkom.

Bedankt:nerd2:

#3 ·
Hallo landmannn! Bedankt voor het warme welkom en de nuttige adviezen, ik heb de Haynes-handleiding, ik zal nu de SRS-secties bekijken. Was dat de spanner aan de zijkant of aan de andere kant? En is het een op zichzelf staande Decel G-sensor-eenheid?

Nogmaals bedankt, maat

#7 ·
*Probleem opgelost*

Welnu, na het bellen van elke Nissan-werkplaats in Schotland en een algemeen idee te hebben gekregen waar deze magische sensor zich bevond, blijkt dat deze deel uitmaakt van de ABS-actuator en het regelventiel. Ik heb het vanavond vervangen en Bingo! Dus als je een 58-plaat hebt en ooit de ABS-foutcode C1113 Decel G-Sensor-fout krijgt Als de stand-alone sensor zich niet in de middenconsole achter je SRS-regeleenheid bevindt, maakt deze deel uit van de ABS-eenheid in de motorruimte.

Ik wil Landmannn bedanken voor je hulp, maat. Als ik in de toekomst ooit iemand kan helpen, vraag het dan gewoon, ik ben vrachtwagenmonteur van beroep, dus ik zal mijn best doen om te helpen.